Preses relīze: AOC un Philips Monitoru displeju speciālisti ievērojami palielina savu tirgus daļu

Dalīties

Saskaņā ar jaunākajiem Context analītiķu datiem, monitoru tirgus Eiropas reģionā 2019. gada otrajā ceturksnī ir audzis par 3,2 %. Displeju speciālisti AOC un MMD (Philips monitoru zīmola licences partneris) kopā šo skaitli dubultoja, uzrādot apjoma pieaugumu par 6,7 %, un saglabāja trešo vietu Eiropas tirgus daļā ar 14,1 %. MMD veicināja šo izaugsmi, uzrādot pieaugumu par 10,8 % salīdzinājumā ar iepriekšējā gada attiecīgo periodu.

Lielo izmēru ekrānu (68,6 cm – 27 ”un lielāki) lauciņā divi zīmoli kopā ieņēmuši otro vietu, aizņemot 14 % tirgus daļu. Kamēr šis tirgus segments palielinājās par 29,2 %, abu zīmolu kopējā tirgus daļa palielinājās gandrīz divreiz vairāk, proti, par 57,7 %. MMD un AOC arī katram atsevišķi bija vērojams apjoma pieaugums – MMD par 53,3 % un AOC par 64 %. AOC un MMD kopā ieņem pirmo pozīciju Krievijā, Beniluksa valstīs, Ukrainā, Polijā, Itālijā, Čehijā un Slovākijā. MMD atsevišķi ir pirmajā vietā Beniluksa valstīs un Ukrainā 27” un lielāka izmēra ekrānu segmentā.

Monitoru kopējā tirgus izaugsme turpinās, pateicoties augstas izšķirtspējas (QHD un UHD) īpaši platajiem, liektajiem un lielizmēra monitoriem, kā arī inovatīvām tehnoloģijām, kas sekmē produktivitāti un atvieglo lietošanu. Vēl viens svarīgs faktors ir spēļu nozare, kas arī pastāvīgi attīstās.

Mēs  AOC un MMD (Philips monitori) esam strādājuši pie arvien modernākām īpašībām daudzos monitoru aspektos, ieskaitot dizainu, attēla kvalitāti, ergonomiku, kā arī ilgtspējību un draudzīgumu lietotājam un videi. Šīs inovācijas ļauj nodrošināt pārdošanas apjomu pieaugumu, un katru ceturksni mēs turpinām palielināt mūsu tirgus daļu,” informē mārketinga un biznesa vadības Eiropas daļas direktors Stefans Sommers.

AOC pārsteidz ar plašu un novatorisku pamata līmeņa un augstākās klases spēļu monitoru portfeli. Turklāt AOC pieaugošais profesionālo displeju portfelis maziem un vidējiem uzņēmumiem un publiskajam sektoram ir ļoti konkurētspējīgs un labi uzņemts tirgū.

MMD ir ievērojami audzis, pateicoties unikālajiem moderniem savietojamības risinājumiem, piemēram, produktivitāti paaugstinošai un funkcionālai USB-C dokstacijai; videi draudzīgiem risinājumiem, piemēram, “zaļākais monitors pasaulē”; PowerSensor, kas nosaka lietotāja prombūtni un par 80 % samazina enerģijas patēriņu, uznirstošai tīmekļa kamerai, kuru var noņemt drošības nolūkos; “hibrīda” USB-C un USB-A kabelim veco un jauno ierīču pievienošanai monitora USB-C dokstacijai un jaunajai spēļu monitoru līnijai Momentum, kas veltīta konsoļu spēlētājiem.

Baltijā monitoru tirgus pieauga par 12,8 %, turpretī abu zīmolu tirgus daļa kopā pieauga par 21 %, kas ir gandrīz divreiz lielāka par tirgus pieaugumu kopumā.  2019. gada otrajā ceturksnī abi zīmoli kopā ieņem pirmo pozīciju ar 24,1 % tirgus daļu. AOC daļa pieauga par 39 %, vairāk nekā trīs reizes pārsniedzot tirgus pieaugumu. Ar liela izmēra ekrāniem (27” un vairāk) abi zīmoli ieņem 23,6 % tirgus daļas, un, salīdzinot ar pagājušā gada 2. ceturksni, to apjoms pieauga par 101,2 %. MMD ir trešais šajā segmentā ar tirgus daļu 12,9 % un ar lielāko pieaugumu 183% apmērā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

“Abi mūsu zīmoli (AOC un MMD) uzrādīja ievērojamu izaugsmi mūsu reģionā, jo īpaši lielo izmēru monitoru segmentā. MMD lielo monitoru portfelis mums palīdzēja sasniegt šos neticamos skaitļus. Baltijas reģionā abi zīmoli joprojām ir klientu galvenā izvēle, kas jau labu laiku dominē monitoru tirgū.”  saka Jirījs Dubina (Jiri Dubina), AOC & MMD Baltics pārdošanas direktors.

Dalīties
Positive SSL
Esam gaisā! Pievienojies!
Strīms pašlaik offline