Laiks ne “dežavu”, bet “Déjà loot” Apex Legends pasaulē. Tieši tā, jauns lielais notikums – “System Override” – ar ierobežota laika spēles režīmu, dažādām spēles “metas” izmaiņām, jaunu bruņu vesti un (iespējams?) stabilākiem serveriem ir klāt.

Lielākā atrakcija spēlētājiem, protams, ir jaunais spēles režīms, kas ir, godīgi sakot, diezgan neparasts BR spēlēm. Jaunajā “Déjà loot” režīmā spēlētājiem tiek piedāvāts spēli spēlēt bez RNG jeb ieroči, bruņas, munīcija un granātas spēles pasaulē ir fiksētās vietās. Vēl precīzāk – tas nozīmē, ka vietā, kurā Tu ieraudzīji sev tīkamo ieroci, tur tas būs visu laiku. Lieki piebilst, ka BR spēles pamatā ir balstītas uz (RNG) algoritma.

Šajā spēles režīmā spēlētāji tiek iepazīstināti arī ar jauno bruņu vestes paveidu – “EVO shield”. Šī bruņu veste pacelšanas gadījumā ir vājāka par 1. līmeņa vesti, tomēr āķis ir tajā, ka, nodarot bojājumus pretiniekiem, tā attīstās un, maksimālo līmeni sasniedzot, tā pārvēršas par efektīvāko vesti spēlē. Par nožēlu gan jāsaka, ka 4. līmeņa bruņu vestes “fast heal” īpašības šajā gadījumā netiek piemērotas. Interesanta jauna mehānika ar ko ir forši paspēlēties. Vērts arī pieminēt, ka spēles režīms ilgs 2 nedēļas. 1. nedēļas ietvaros spēlētājiem būs iespēja spēlēt “World’s Edge” kartē, bet 2. nedēļā – “Kings Canyon”.

Maza izmaiņa notikusi ar mugursomu vietu daudzumu. Tagad katra mugursoma paplašināta ar 2 papildus vietām.

Lielākais apspriestais temats iekš spēles – spēles “meta” ilgu laiku ir diezgan vienpusēja. Noteiktu spēles tēlu pārlieku lielā efektivitāte, vienveidīgais spēles spēlēšanas veids – tās ir lietas, kas, ilgāk spēlējot, spēli padara garlaicīgu. Izdevējs “Respawn” laika gaitā mēģina dažus tēlus uzlabot, dažu efektivitāti samazināt. Arī šī ielāpa ietvaros ir veiktas izmaiņas. Piemēram, “Bloodhound” saņēmis taktiskās spējas uzlabojumu, attiecīgi, attāluma koeficients, kādā tēls redz pretiniekus, lamatas un pavedienus cauri dažādām struktūrām, palielināts trīskārši. “Gibraltar” saņēmis mazu nerfu – vairoga, ko viņš izvelk, pārejot ADS režīmā, dzīvības punkti samazināti no 75-iem uz 50. Arī “Crypto” saņēmis mazliet mīlestības. Šeit iespējams skatīt visas ielāpa piezīmes un informāciju par jauno spēles režīmu.

Spēles “metai” līdzvērtīgs pretinieks nozīmīguma ziņā ir tehniskās problēmas, kas krietni samazina spēles kopējo imidžu. Ja neesat izlasījuši manu iepriekšējo rakstu, iesaku “uzmest” aci arī tam, jo tajā dalos ar savu personīgo pieredzi par spēli un tās attīstību gada laikā. Atgriežoties pie tehniskām problēmām – neizturamākā no tām manā pieredze ir serveru stabilitāte. Ir bijuši regulāri gadījumi, kad spēli nācies spēlēt “slow motion”, jo, vai nu serveru “tick rate” nav pietiekami liels un ir pārāk nestabils jeb mainīgs, vai pieprasījumu daudzums no spēlētāju puses ir neizsakāmi liels. Lai vai kāds būtu iemesls, ar jaunā ielāpa iznākšanu, spēles, manā salīdzinoši garajā vakardienas sesijā, jutās vairāk dabiskas un “gludas”. Cerēsim, ka šī situācija neturpināsies tikai uz īsu brīdi, bet būs pirmais lielais solis uz vispārējo tehnisko problēmu novēršanas fona.

Vēlos visiem Apex Legends spēlētājiem atgādināt, ka izstrādātājs “Respawn” lūdz spēlētāju atsauksmes šī notikuma laikā, saistībā ar jauno bruņu vesti. Tāpēc, ja jūs vēlaties, lai “EVO shield” ienāk spēlē uz palikšanu, lūdzu dodaties uz EA forumiem, reddit vai uz citām oficiālām atsauksmju iesniegšanas vietām un izsakiet savu viedokli.