Spēles kodu apskatam nodrošina BANDAI NAMCO Entertainment

Pēdējā “3D fighter” videospēle ar tuvāko līdzību šai, kuru man sanācis uzspēlēt, bija viena no labi zināmās “Dragon Ball” sērijas pirmajām kaušanās spēlēm. To sanācis izdarīt šī gadu tūkstoša pirmajā desmitgadē uz Sony “PlayStation 2” platformas. Līdz šim tā arī bijusi vienīgā tāda veida pieredze.

Ejot iekšā “My Hero One’s Justice 2” nezināju, ko sagaidīt. Taču mani pārņēma pozitīva priekšnojauta. Kāpēc? Tāpēc, ka veicot pirmās daļas padziļinātu izpēti, sapratu, ka pati galvenā vērtība – “gameplay” – spēles veidošanā vienmēr saņēmusi kārtīgas rūpes. Protams, tas nenozīmē, ka pārējie aspekti ir sliktāki, tomēr “3D arena-fighter” žanrā pievilcība ir tieši cīņas mehānikās. Tad nu mazliet par piedzīvoto…

Droši varu ziņot, ka cīņas mehānikas nepieviļ, un pašam ar kontrolieri vadīt tēlu ir fantastiska sajūta (jo kurš gan kaušanās spēli spēlētu ar klaviatūru). “Over-the-top” animācijas, līdz šim piedzīvotajā, ir līmenī, un personāžu izvēle ir plaša. Stāstā esmu uz doto brīdi ticis līdz 10. nodaļai un, lai gan stāsts nav nekas neiedomājami pārsteidzošs, tas ir pietiekami labi izpildīts. Sižets atklājas pamazām un domāju, ka priekšā ir emociju pilnas spēlēšanas stundas. Tajā arī pa mazām daļiņām ir izbārstītā galvenā tēla izcelšanās/rašanās/attīstības informācija, kas dod dziļāku ieskatu jaunpienācējiem.

Ja jau minēju tik daudz labu lietu, vai spēle manā līdzšinējā pieredzē tiecās uz izcilību? Diemžēl ne. Lai arī labo lietu saraksts un emocionālais pacēlums ir liels, eksistē daži faktori, kas “My Hero One’s Justice 2” liedz realizēt pilno potenciālu. Piemēram, manuprāt, noklusējuma krāsu palete sniedz salīdzinoši vienādu sajūtu vairākās arēnās, respektīvi, zūd to unikalitāte. Protams, tās ir dažādas vides, bet drūmuma sajūta pilsētā pārtransformējas uz kādu no arēnām mežos. Zinot, ka spēle balstīta uz mangu, kā arī anime, vēlētos, lai šī prieka, ziedu laiku sajūta piemeklē tik pat bieži. Tad ir dažubrīd neveiklais kameras izvietojums – it īpaši to var just bezsaistes režīmā, spēlējot PVP. Kamēr vienam tas dod priekšrocības, cits nokļūst neizdevīgā situācijā.

Līdz šim varu teikt, ka spēle ir atstājusi labu kopējo iespaidu, un es nevaru sagaidīt nākamo spēlēšanas sesiju.

Pilns šīs spēles apskats būs pieejams līdz ko piebeigšu stāstu un būšu izmēģinājis visas piedāvātās funkcijas. Spēle jau pieejama iegādei uz Switch, PC, PS4 un Xbox One platformām.