Valorant tika oficiāli palaists 2. jūnijā, un ar spēles oficiālo versiju 1.0 nāca pavisam jauns spēles režīms. GameSpot Play for All intervijā ar izpildproducenti Annu Donlonu. Tika sniegta sīkāka informāciju par Riot domāšanas procesu, izstrādājot īso, bet “haotisko” režīmu, ko sauc par Spike Rush. Neskatoties uz to ka Valorant ir pilnībā palaista kā “Stabila” versija un vairs nav beta testēšanas stadijā, Spike Rush režīms ir pievienots spēlēja, kā Donlona to raksturo – agrīnā “beta stāvoklī”.

Ja nu kāds vēl nezin par ko vispār es te rakstu un stāstu tad te būs īss apraksts, kas pie velna ir “Spike Rush” režīms. Atšķirībā no pamata “bumbas” režīma, “Spike Rush” katram spēlētājam uzbrucēja pusē piešķir “bumbu” – mērķis ir uzstādīt tikai vienu. Visu aģentu “pamata” spējas tiek papildinātas bez maksas, un pirkšanas fāzes nav kā tādas, tāpēc katram spēlētājam sākumā tiek dots viens un tas pats ierocis. Papildus tam visam ir tikai septiņi raundi. Bet, lai sajauktu lietas vēl vairāk, ir vairākas sfēras, bumbas… sauciet kā vēlaties. Kas izkaisītas pa karti un kuras piešķir dažādus bafus Jums vai komandai vai debafus pretinieku komandai, ja Jūs tās paņemat. Šīs sfēras pēc Donloans vārdiem “rada režīmā haosa un noslēpumainības sajūtu”.

Pēc Donlonas domām, vienai Spike Rush spēlei vajadzētu būt tikai apmēram 7-10 minūtēm ilgai, lai to izspēlēt un nodrošināt mums “dažas patiešām labas spēles starpstundas”. Salīdzinot ar daudz ilgāku un kompetatīvaku pamata “bumbas” spēles režīmu, kura izspēlēšana var aizņemt apmēram stundu, Spike Rush izklausās pēc tāda veida ātra un kazuāla režīma, kādu spēlētāji ir lūguši. Tas ir Bet joprojām ir vēl viens ļoti pieprasīts spēles režīms kur, pēc Donlonas teiktā, spēlētāji vēl nesagaidīs drīz: Team Deathmatch.

Donlons pastāstīja GameSpot, ka Riot “ieskatās” Team Deathmatch režīmā, taču tam būs nepieciešami daži pielāgojumi, jo “[Valorant] nav lieliski pielāgots”, lai vienkārši palaist šo spēles stilu , lai arī ko tas nozīmētu. Ikviens, kurš ir spēlējis Counter-Strike, zinās, cik daudz Valorant ir veidots zem Counter-Strike sērijas mantojuma – sacensības aspekta. Bet pat CS: GO ietver vairākus režīmus, kas darbojas kā “iesildīšanās” pirms nopietnāka mača, kas ir tieši tas, ko meklē Valorant kopiena. Tāpēc nav īsti skaidrs ko Riot gaida un ko taisās pielāgot un pulēt… Bet to rādīs tikai laiks, jautājums ir vai līdz tam laikam spēlētājiem pietiks pacietibas.