Precīzi zinu, kāpēc es iegādājos Gunfire Reborn, agrās piekļuves FPS roguelite. Tiklīdz es redzu vārdu vai kādu variāciju uz “roguelike”, man mazliet sāk niezēt rokas to pamēģināt taču vārdi “agra pieeja” nedaudz apslāpēja manu sparu. Spēles vizuālā daļa nosvēra svarus uz pirkšanas pusi.Tā tad sāksim ar galveno Gunfire Reborn ir roguelite, kuru es varu izbaudīt jau tagad, pat agrās piekļuves stadijā, to ir jautri spēlēt tagad, nevis sešus mēnešus pēc šī brīža!

Tas nenozīmē, ka Gunfire Reborn izdarija kaut ko īpaši inovatīvu, taču tā ir apzināti viegla spēle ar patīkamu niansi, tā liek Jums justies diezgan spēcīgam netērējot uz to daudz laika. Plus tam visam pa virsu tā pievieno looter shooter žanra labākās lietas – ieročus un spējas.

Visas mehānikas ir vienkāršas un pazīstamas. Ieej istabā, nošauj visus ienaidniekus, atkārto. Lādes kā parasti slēpj sevī ieročus, valūtu un dažreiz arī skruļus. Skruļi vai vīstokļi ir modifikatori, kas dod jaunas pasīvās spējas  un  liek mazliet mainīt spēles stilu. “Preemptive Strike” spēja  padara pirmo šāvienu no svaigas aptveres jaudīgāku, “Ammo Recoverer” dod vienu nejaušu munīcijas tipu par katru metru kuru nolido izšauta lode šeit – šeit ir 106 skruļi un daudz ar ko eksperimentēt. Tāpat kā “Risk Of Rain”, sasniedzot noteiktus mērķus, jauni skruļi tiks pievienoti pie tiem, kas var izkrist spēlē.Tie paši principi tiek pārnesti uz ieročiem, pistolēm, SMG, bisēm un snaipera šautenēm, kas tiek padarīti vēl daudzveidīgāki ar saviem modifikatoriem un šaušanas un darbības nainsēm, no kurām daudzas ir iedalītas nejauši.

Es tiešām dievinu Argus šoka pistoli ar tās plašo šāviņu paternu, it īpaši kopā ar Ninja iznvisibility skrulli, kurš lēnām krāj jaudu, jo ilgāk Jūs nešausiet. Tāpēc es nesteidzos šaut, pulcēju ienaidniekus grupās un izšauju garu horizontālu ar elektrisko enerģiju uzlādētu šāviņu, iznicinot visu, kas stājas tam ceļā. Jauka sajūta.

Kaujas atsauca atmiņā Borderlends. Ir arkādigs (tāds lēns un nesteidzīgs) lēciens, īss uzrāviens  un ienaidnieki ir visai dumji pēc būtības, vai nu skrien jums virsū, vai šauj no attāluma. Arēnā ir daudz jākustas, lai izvairītos no granātam un tuvcīņas uzbrukumiem, vienlaikus nepārtraukti mainot ieročus, lai taupit munīciju vai šaut pa ienaidniekiem dažādos attālumos.

Spēles izaicinājums galvenokārt izriet no manevrēšanas ap lieliem pūļiem, neiedzenot sevi stūrī un ieroču pārslēgšanas, lai izmantotu ienaidnieka vājās vietas. Elektriskie ieroči izkausē vairogus, uguns ieroči labi darbojas pret bruņām – tā ir klasiska katram pretiniekam savs piegājiens sistēma, kas noņem akcentu no ideālas mērķēšanas. Ienaidniekiem tik un tā ir milzīgas galvas, jauks pluss ar manu briesmīgo precizitāti. Dūmu granātas un īpašas “lodes” izmesšanas spējas, kas var lielā mērā mainīties atkarībā no tā, kādus skruļus jūs vācat, palīdzēt ar AoE bojājumiem vai iesaldēt ienaidniekus.

Tirgotāji Jūs iepazīstinās ar grūtiem finanšu lēmumiem. Vai es tērēšu naudu ieroča uzlabošanai vai veselības atjaunošanai? Vai es varu iegādāties kustības bafu vai papildu munīciju? Man nav atbilžu.

Hardkor min-makseri, bez šaubām, izpētīs statistiku un ekonomiju, lai labāk optimizētu katra jauna mēģinājuma rezultātu, un es esmu pārliecināts, ka tas ir daudz noderīgāk, ja rodas lielākas grūtības, taču tāds cilvēks kā es, iespējams, progresē ar tīru čuju.

Spēlējot, jūs uzkrājat dvēseļu esences un katras iziešanas beigās Jūs iegūsit iespēju tērēt šos punktus pastāvīgiem uzlabojumiem.  Jauka lieta ir tā, ka šeit tad, kad tu nomirsti, tu vari arī iztērēt kādu daļu no savām dvēseļu esencēm, lai uz vietas atdzimt un turpināt spēli.

Kopumā spēle man ļoti patīk. Tas nozīmē, ka es to spēlēšu ilgi, piemēram kā tas bija un ir ar Risk of Rain 2, bet es ar to esmu apmierināts. Kā arī tā ir tikai kādi 10 Eiro! Ja Jūs meklējat kaut ko tādu, kas ar viegli iet iekšā un ir labs laika nositējs, Gunfire Reborn ir viegls ieteikums. Noteikti palīdz tas, ka var spēlēties kā kaķis vai suns.