Kā jau minēju kādu laiku atpakaļ, es turēšu roku uz pulsa un centīšos sekot līdzi ziņām par OUTRIDERS. Te nu būs vēl viena deva ar zinām. Outriders lūter šutera ikmēneša šova otrajā epizodē People Can Fly runāja par spēles struktūru, piromanceru un komponistu Inonu Zuru (Inon Zur), kurš ir atbildīgs par Dragon Age un jaunākā Fallout mūziku.  Lai nav gari jastāsta zemāk ir vissvarīgākie punkti īsi un kodolīgi.

Uzbūve

  • Spēlei ir reģionālo centru sistēma: no apdzīvotām vietām (bāzēm) Jūs varat iekļūt filiālēs – uz kaujas arēnām un brīvas pārvietošanās zonās. Stāsta epizodes virza Jūs uz priekšu Outriders pasaulē, tomēr katrā posmā Jūs varat atrast papildus uzdevumus.
  • Sekundāro uzdevumu sarežģītība un atlīdzība par to izpildīšanu ir atkarīga no Jūsu līmeņa, tāpēc ir Jēga atgriezties pie uzdevumiem, kurus Jūs palaidāt garām.
  • Bāzēs varat sanemt uzdevumus, kā arī apmeklēt tirgotāju un bāru, kur Jums pastāstīs jaunumus un baumas. Spēlei attīstoties, mainīsies personāžu un lokāciju izskats, un sāks parādīties jauni uzdevumi – daži no tiem atrodas apgabalos, kurus Jūs jau esat apmeklējuši.
  • Bāzes jūs varat uzlabot savu kravas automašīnu un sazināties ar komandu, kas, progresējot, tiks papildināta ar jauniem dalībniekiem. Kravas automašīna kalpo kā transports un nodrošina tās pašas funkcijas kā pilsēta.

Piromancers

  • Šī klase ir piemērota tiem, kam patīk vienlaikus cīnīties ar lielu ienaidnieku pūli.
  • Piromanceri cīnās vidējā distancē.
  • Viņi nav pietiekami mobili, taču viņu spējas darbojas lielās zonās (AoE).
  • Varoņa arstēšanās spēja ir atkarīga no pretinieku nogalināšanas.

Mūzika

  • Inons Zurs ierakstīja skaņdarbus Outriders spēlēj kopā ar simfonisko orķestri.
  • Zuram šī ir unikāla pieredze, jo viņš orķestra skanējumu apvienoja ar sintezatoriem, vietām pievienojot lielu skaitu etnisko instrumentu.
  • Pēc Zura teiktā, izvēloties mūzikas toņus, viņš balstījās uz spēles sižetu.