Investoru sanāksmē CDPR valde tika iztaujāta par iemesliem, kādēļ spēle netika pārcelta zinot Xbox One un PS4 konsoļu problēmas. Atbildot uz jautājumu vai kompānija izjuta pārmērīgi lielu spiedienu vairāk spēli nepārcelt, uz ko tika atbildēts noraidoši.

NEVARĒTU tEIKT, KA MĒS IZJUTĀM SPIEDIENU NO ĀRIENES VAI IEKŠĒJIEM AVOTIEM, JA NESKAITA pašas spēles relīzi.

Kā galvenais iemesls sliktajām PS4 un Xbox One versijām tika minēts fakts, ka kompānija pārāk koncentrējās uz PC un to, lai spēle labi darbotos uz Series X/S un PS5. Uz jautājumu, kā Cyberpunk izgāja sertifikāciju uz abām konsolēm, CDPR atbildēja, ka visticamāk pie vainas bija uzticība kompānijai.

Kas attiecas uz sertifikāciju, tā noteikti ir mūsu vaina. Pieņemu ka viņi (Microsoft, Sony) mums uzticējās, domājot ka spēsim novērst problēmas pirms relīzes, kas acīmredzot nenotika.

Vēl tika uzdots jautājums vai kompānija varēja palaist tikai PC versiju un pārcelt pārējās uz ko CDPR atbildēja apstiprinoši. Papildinot, ka atteikties no vecās paaudzes versijas un palaist PS5, Series X/S versijas reizē ar PC gan nebūtu iespējams, jo jaunās konsoles ir krietni savādākas un nav iespējams vienkārši portēt esošās versijas, kā nākamās paaudzēs versijas. PS4 un Xbox One versijas pašlaik darbojas atpakaļsaderības versijās uz jaunajām konsolēm.

CD Projekt Red arī publiski atvainojās spēlētājiem par nepabeigtu gala produktu, kā arī tagad ir iespējams pieprasīt naudas atgriešanu Xbox One un PS4 versiju īpašniekiem. Kompānija gan lūdz to nedarīt ar solījumu visus trūkumus novērst tuvāko pāris mēnešu laikā.