Noskatoties video, protams, nevar noliegt soli pareizajā virzienā. Ir atzītas kļūdas, kas vēl svarīgāk – norādīts uz to ka visu atbildību uzņemas kompānijas vadība. Mani personīgi vairāk satrauc tas, cik ļoti tiek uzsvērta kvalitatīvā PC versija. Kļūdas spēle tiks novērstas ar laiku un tas ir skaidrs visiem. The Witcher 3 ir spilgts piemērs. Tomēr šeit galīgi netiek uzsvērta, manuprāt, lielākā problēma, ko mēs padziļināti iztirzājām iekš SideCast un Andris nedaudz pieskārās arī apskatā – slinkie risinājumi dažādām spēles sistēmām un trūkstošais saturs, kura paliekas pat ir atrodamas spēlē. Es kā spēlētājs vēlētos saņemt atbildi tieši uz šiem jautājumiem – vai saņemsim pārstrādātas sistēmas (AI, stingri skriptētie scenāriji, kuros nav iespējams tikt galā ar pretiniekiem ātrāk par paredzētajām vietām, talantu sistēma kurai ir kas vairāk par pasīviem bonusiem, NPC parādīšanās no zila gaisa utt.).

Minētās problēmas ir tikai aisberga redzamā daļa. Es nestrīdos ka PS4 un Xbox One versijām ir jābūt absolūti prioritātei, jo tomēr nedaudz vairāk kā 40% kopiju tika pārdotas tieši uz konsolēm, tomēr būtu patīkami redzēt arī skaidrojumu šiem nepilnīgajiem risinājumiem un saprast vai kas tiks darīts lietas labā, jo pat ar izlabotām kļūdām un pilnībā strādājošām konsoļu versijām, šī būs dziļi vidēja RPG spēle.

Man nav īsti pamatojuma neticēt skaidrojumam par konsoļu relīzi, lai gan šāds attaisnojums liek kompānijai izskatīties ļoti neprofesionāli. Pašlaik CDPR ir apņēmušies apgriezt kuģi par 180 grādiem, bet mēs varam tikai gaidīt un skatīties, kas notiks tālāk. Es personīgi ļoti ceru uz to, ka DLC atnesīs vajadzīgās pārmaiņas iekš pašas spēles, lai gan kompānijas vietā būtu izvairījies solīt to piegādi jau šogad.

Pašlaik spēli apzināti nepabeidzu līdz galam, jo vēlos uz nākotni ieplānot “pabeigtas” spēles apskatu, saņemot visus DLC un solītos labojumus. Tad arī ar Andri noteikti salīdzināsim savu pieredzi.